ℰmerald ⚓

ℰmerald ⚓

"

I don't wanna live like a broken record

"
http://www.youtube.com/watch?v=r2bdsch2GfE
Motionless in Dreamstate., CA
Offline Offline

* * *
Send Message Send Message
Invite to Groups Invite to Groups
Add to Friends Add to Friends
Subscribe Subscribe
Block Writer Block Writer



About Me

I don't post as much as I used to, I'll trash most of the songs I write because I always compare them to my favorite bands' music and it just never seems good enough. I don't think my poems and stories are that great either so I understand if you read one and you think 'Wow they just wow, they need to stop. Why did they even create an account?' Um it's not my fault if you write a really long review and all I reply with is a 'thanks' cause in my head, whenever I get a compliment on something, I feel like they're lying, so I never really put out much...I'll reply to most messages, sorry if takes to a few months to reply though..Um I have pretty bad anxiety and I feel kinda awkward about putting this on here..Anyways

No matter what happens & how bad it gets, at the end of the day it's always nice to put a smile on your face and say tomorrow will be even better.

Suicide is a permanent solution to a temporary problem

Stay strong ♡


Comments

[send message]

Posted 4 Years Ago


Lol, They're not even (written) in the New Versions of the Bible, you'd have to go back about the time of Christ to know of them, or be a member of a secret organization... >.> Anyway, it doesn't matter. Lol. So, what's up?

[send message]

Posted 4 Years Ago


Ha-ha. Wow. Schools are so Stupid. I was kicked out because I told them God kills. I also told them he's a bisexual pedophile, and a cousin marring, brother -sister inseter, (For Adam, asking God to tell Lillith to leave him be, so God could kill Adam to build a "New" person out of Adam's OWN DNA, so they could breed and feel the world with other beings... Much less the other beings that were found on Earth in those days" God is really a weird being. .-.

[send message]

Posted 4 Years Ago


Lol. Well, I got kicked out of a school, because they don't like the way that I believe in God. Ha ha.

[send message]

Posted 4 Years Ago


really? good for them.

[send message]

Posted 4 Years Ago


Ello there :D

[send message]

Posted 4 Years Ago


I hear that. you could always try faking it I suppose, that's what everyone tells me to do.

[send message]

Posted 4 Years Ago


that's gotta be one of the worst ways of finding out, sorry.

[send message]

Posted 4 Years Ago


dust yourself off and try again.......

[send message]

Posted 4 Years Ago


Hi, thanks for your friendship.

"Crown Court Censored Poet" (2009-2014)
Using Poetry I fought back against family racism, directed towards my newborn mixed race Daughter. Crown court then censored that poetry for five years.

The Elusive Mr Dunne
.

[send message]

Posted 4 Years Ago


HI EMMA I LOVE U OK BY MESSAGE ME ON FB CUZ I LEFT MY PHONE AT SCHOOL SO UM OK BYE NOW