Avanti Food Lovers : Forum : Cozy Queenstown Grupp : The Bo..


[reply] [quote]

Cozy Queenstown Grupp : The Boiler Room Nya Zeeland från Avanti Food Lovers

10 Years Ago


Cozy Queenstown Grupp : The Boiler Room Nya Zeeland från Avanti Food Lovers Ställ på vatten kanten av sjön Wakatipu i hjärtat av vackra Queenstown , kommer denna bar mersmak och mer . Kom sommar gör utomhus däck din eftermiddag bas , kom vintern avspark skidorna och sin after vid brasan ... En säsong vinlistan presenterar Central Otago finaste & Hawkes Bay favoriter . Cocktails skapats av bästa mixologists erbjuder upp Klassiker eller våra egna fantastiska kreationer . Simply Delicious . Lägg en back bar sprudlar Premium Sprit och öl urval av hantverk , lokal och global häller ... vi har det täckt . Bifogar din drink med några gjorda handen tapas , luta dig tillbaka och njut av Queenstown bästa levande musik och din kväll är gjort . Eftersom klockan tickar baren kommer till liv och bartenders börjar teatern av vad The Boiler Room Bar är känd för ... dans på borden och göra vänner för livet . Källa artikel: Dessa är de ord som du kan läsa i pannrummet officiella hemsida . Jag har varit på plats för ganska många gånger och jag är övertygad om att säga att de lever till sitt löfte . Jag älskar att hänga runt här på en av Queenstown mest tilltalande cocktailbarer . Bortsett från liveband som kommer att hålla er hoppande , en annan anledning till varför jag älskar det här stället är att det är väldigt mysigt här , överraskande jag känna sig avslappnad när jag kylning här . Det är det här mycket bekväm plats , en utomhus däck för att göra det mesta av sommaren . Det finns också inomhus eld om vädret är kallt . Vi går här eftersom det är en trevlig after - ski destination . Förutom sin mycket bekväm atmosfär , jag älskar också att gå här på grund av folket . Personalen är mycket vänliga och även beskyddare är utan airs . Denna bar är mycket populär för lokalbefolkningen , alltid mycket upptagen . Om jag är på en stram budget , kan jag fortfarande komma hit och njuta eftersom de har happy hours och kampanjer . Självklart går jag hit för maten också . De är i allmänhet tapas stil , hand tillagad i köket . Om du gillar 80-talet musik du kommer definitivt att njuta hänga här på helgerna , och för mig är det lite cheesy men kanske du har olika musiksmak jämför med mina. Cozy Queenstown Grupp : The Boiler Room Nya Zeeland från Avanti Food Lovers Source Articles:
[reply] [quote]

Re: Cozy Queenstown Grupp : The Boiler Room Nya Zeeland från Avanti Food Lovers

10 Years Ago



Great blog you have here but I was wondering if you knew of any community forums that cover the same topics discussed here? I’d really like to be a part of online community where I can get advice from other experienced people that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Thanks a lot!