Nederlandse Poëzie, Proza, en Literatuur : Forum : Laten we schrijven... vanuit h..


[reply] [quote]

Laten we schrijven... vanuit het diepst van het hart...

12 Years Ago


Alles is zo mooi, zo vergankelijk tegelijkertijd, laten we schrijven, laten we delen, wat ons bezig houdt. We zijn schepsels op de aarde, om boodschappen door te geven aan elkaar, ik ben degene eeuwig dankbaar die mij mezelf over mijn angsten heeft heen geholpen, om te durven zijn wie je bent, of wie altijd in je verscholen heeft gezeten. Dit is een geschenk uit het universum. 

Wees niet bang, maar durf, en geef jezelf.
Het zal uiteindelijk vele mensen inspireren, te zijn, of te worden wat er altijd al in heeft gezeten.

Met veel warme groeten, vanuit Nederland, voor diegene die het begrijpen, en er wat mee kunnen of willen...

~ Elisa Laura
[reply] [quote]

Re: Laten we schrijven... vanuit het diepst van het hart...

12 Years Ago


Originally posted by d-Eliscious ♡
Alles is zo mooi, zo vergankelijk tegelijkertijd, laten we schrijven, laten we delen, wat ons bezig houdt. We zijn schepsels op de aarde, om boodschappen door te geven aan elkaar, ik ben degene eeuwig dankbaar die mij mezelf over mijn angsten heeft heen geholpen, om te durven zijn wie je bent, of wie altijd in je verscholen heeft gezeten. Dit is een geschenk uit het universum. 

Wees niet bang, maar durf, en geef jezelf.
Het zal uiteindelijk vele mensen inspireren, te zijn, of te worden wat er altijd al in heeft gezeten.

Met veel warme groeten, vanuit Nederland, voor diegene die het begrijpen, en er wat mee kunnen of willen...

~ Elisa Laura


[reply] [quote]

Re: Laten we schrijven... vanuit het diepst van het hart...

12 Years Ago


You are amazing!
[reply] [quote]

Re: Laten we schrijven... vanuit het diepst van het hart...

12 Years Ago


Hoi Jessi,

Jij mag ook in het Afrikaans schrijven, 
Een schitterend verwante taal van het Nederlands.

Ik kijk er naar uit om alles te delen!

Jij bent ook geweldig!
You're too so amazing!

Veel Liefs,
~ Elisa Laura