Norske forfattere : Forum : Koselig :)


Koselig :)

10 Years Ago


Hei :)

Koselig å bli invitert til en sånn gruppe.. har ikke funnet noen andre nordmenn her enda, så var gøy å bli kjent med flere :) Skal sjekke ut arbeidet til dere alle så snart jeg kan :)

Er et veldig koselig internasjonalt samfunn dette, med mange gode diktere. Håper alle trives.

God Jul! soon<3
-Johanna

Re: Koselig :)

10 Years Ago


Trudde jeg var den eneste fra Norge her en liten stund, etter mye leting etter andre fra Norge hadde jeg nesten gitt opp, så det og plutselig bli invitert til denne lille gruppen kom som en trivelig overraskelse! og det er jo bare bra :-) 

Jeg håper på at gruppen forsetter og vokse, jo flere jo bedre. 

- God jul og Godt nyttår
  - Kim-S. Holme.

Re: Koselig :)

10 Years Ago


Trodde også jeg var den eneste nordmannen her!:) Er en stund siden jeg har vært aktiv her, så må oppdatere tekstene mine.

Re: Koselig :)

10 Years Ago


Er ikke alene, jeg var invitert her av en venn, så trodde ihvertfall at vi var to nordmenn, men en hel gjeng, nei det trodde jeg ikke på. Glede meg. Kos dere.

Re: Koselig :)

10 Years Ago


Hei alle sammen :) takk for invitert meg men jeg bare bo her i Norge. Jeg kommer fra Filippinene og har vært her for nesten ti måneder siden :) jeg går på norskkurs så jeg er ikke så flink å snakke og skrive norsk lol :p