Voting Center : Forum : Speech from Celeste Lucy Zaver..


[reply] [quote]

Speech from Celeste Lucy Zaveri

7 Years Ago


Hello, ladies and gentlemen, dames and messieurs of all ages, races, and religions. Please post a thread saying whom you’re voting for. If you vote for me, I promise you that I will make sure males and females of every age and race are treated equally, and I will review everybody’s writing work, if only they ask. I will end racism, and have all cyberbullies reported and flagged if you tell me you’re being bullied. You will block them, I will flag and report them. I will have all religions—Jews, Christians, Wiccans, Pagans, Buddhists, and all other religions alike—treated fairly. I will have all races—Latinos, Mexicans, Africans, Native-Americans, African-Americans, British, and all else—treated fairly. I will have all ages—baby, toddler, kid, tween, teen, and adult—treated fairly. I promise. Bonjour, mesdames et messieurs , dames et messieurs de tous âges , races et religions . S'il vous plaît poster un fil disant que vous allez voter pour . Si vous votez pour moi, je vous promets que je vais faire en sorte que les hommes et les femmes de tout âge et la race sont traités de manière égale , et je vais passer en revue le travail d'écriture de tout le monde , si seulement ils demandent . Je vais mettre fin au racisme , et ont tous les persécuteurs signalés et marqués si vous me dites que vous êtes victime d'intimidation . Vous les bloquer , je le ferai drapeau et de les signaler . Je vais avoir toutes les religions -juifs , chrétiens , Wiccans, païens , bouddhistes , et toutes les autres religions aussi bien traités équitablement. Je vais avoir toutes les races - Latinos , les Mexicains, les Africains, les Indiens -Américains, les Afro- Américains, les Britanniques, et tout le reste - traité équitablement. Je vais avoir tous les âges - bébé, enfant en bas âge , enfant , tween, ado et adultes traités équitablement . Je promets. Together we will all be treated fairly! All works of writing, even if not in English, will have a chance to be reviewed, enjoyed, and complimented!

Please vote for me!
[reply] [quote]

Re: Speech from Celeste Lucy Zaveri

7 Years Ago


How would you have the power to do this wonderful, peaceful action?