David

David

"

Know no shame, find yourself without fear.

"
http://www.theinternet.com
IL
Offline Offline

* * *
Send Message Send Message
Invite to Groups Invite to Groups
Add to Friends Add to Friends
Subscribe Subscribe
Block Writer Block Writer



About Me






Comments

[send message]

Posted 6 Hours Ago


Yes i already know its cheesy but im not gonna put on the tough guy mask and act "cool" because... Huge shocker (gasp) i am cheesy. And not entirely sensitive... More hotheaded and irrational and i loose my cool easy. Anger.
I didnt mean scared of me. Literally who the hell would be scared of a short 15 year old with a baby face, and quick temper. No one. Id be worried for your sanity if you became scared of me. But eh, i rather you had left the post up. But i guess i appreciate the politeness haha.

[send message]

Posted 7 Hours Ago


Heyyyyy Dave! Im so sad you deleted such thoughtful comment. I hope it wasnt cowardlyness. I miss reading your such inteeeeeeelligent comments. So glad you're concerned about whether im becoming stuck up or not! Have a wonderful day shaming peopes bios! You must feel better about yourself after. You know, another hard day of being useless on the internet! Ill keep in mind that its totally stuck up to write about me and my interests. Thanks for the advice!
but who are you, Mr. Hypocrite to talk about vainity? Clearly you have the balls to talk down on others... Hmmm. Have a nice day! Hope to see more intelligent comments like the last one!

[send message]

Posted 1 Month Ago


Ah, it definitly can be interesting. Haha.
I just reread what I had wrote and realized I sounded a bit stuck up.
I just really love Greek mythology so you sorta had me on geek mode. And from what I can tell, you like it too. Which is awesome btw!

[send message]

Posted 1 Month Ago


Thanks for the picture though; I realized I sounded like a b***h hahaha :sorry about that.

[send message]

Posted 1 Month Ago


Yeah; the insane guy who was jealous becaus Odysseus got Achilles armor and wanted to kill his men. But then came to realization and felt bad

[send message]

Posted 1 Month Ago


Hello! Just stopping by to say hi :D
hope your week Is going well. And hope your Halloween wasn't too stressful or boring hahaha ;)

[send message]

Posted 1 Month Ago


Thanks Dave :)
you're right, it's sometimes a journey to discover what truly makes us happy. Sometimes there's a confusion. But that shouldn't deter us. Of course there will always be awful days that drag us down-
thanks again for your kind comment Dave- it really helped :D

[send message]

Posted 2 Months Ago


“Black and white are the colors of photography. To me they symbolize the alternatives of hope and despair to which mankind is forever subjected.”
- Robert Frank

[send message]

Posted 2 Months Ago


Sorry, but no, I can't imagine that. :) Besides, I don't do collabs. No offense.

[send message]

Posted 2 Months Ago


I wrote one just before it on trolls. No one seemed to care so I figured it was a useless write.