.Bunnie.

.Bunnie.

"

I'm new

"
http://www.myspace.com/sfsfsfsf
Belvidere, IL
Offline Offline

* * * *
Send Message Send Message
Invite to Groups Invite to Groups
Add to Friends Add to Friends
Subscribe Subscribe
Block Writer Block Writer



About Me

Okay, so I think I'm scrapping all my old s**t and starting fresh!! I took a break from Writer's Cafe, but I'm back!!

So a little debriefing about me. I started out reading romance novels when I was a kid because I was a total loser and had nothing better to do. Well, then one day I ran out of books to read, so what did I do ?? I wrote my OWN damn romance novels!!!

Then I moved on to some poetry....which I enjoyed. Then I tried short stories....totally not my thing.

NOW I'm writing lyrics, which I have F-A-L-L-E-N in L-O-V-E with !!! I'm mainly into more hard rock.... I'd say Deftones, Korn, Manson, Linkin Park (I know big diff huh!)....stuff like that would be some of my main influences. But I'm trying to get away from the depressing s**t and get more into psycho/funny lyrics.

So yep. That's my writing "career" thus far. =) Yay for my awesomeness!! (Totally jk.)

Then a little of me on a day-to-day basis.... I'm a huge dork, Super Nerd should be my middle name(s), huge video game freak. I'm super clumsy, I say the worst possible things at the worst possible moments, I generally live in a blond moment.

Some of my super awesome badassness qualities would include...writing, cooking, computer skeelz, high heel fetish, this totally sick case I got for my phone, and my rockin' rocker belt and skull scarf. Yep. I'm too cool for even words.

I totally love horror movies, so I'm like a total pansy and terrified of EVERYTHING!! I'm way scared of the dark and I have to turn on every light b4 I go to a new darker room haha, have to sleep with a nightlight, etc. Yep, I'm afraid of what could be under the bed, in the closet, behind closed doors....pretty much all your regular hang-out spots for those non-existent meanies.

I still love my Disney movies, and my current favorite show is Wizards of Waverly Place, even though yep...I'm almost 22 years old.

The only people I would go crazy over if I met IRL would be Adam Lambert, Adam Sandler, and David Henrie. Hmmmm but there could be others I guess but for now that's all I'd go crazy over. Heh!! ^.^

I'm currently addicted to Yahoo! Answers (fancy little copyright sign here). My favorite categories to answer would be under Relationships, mostly the dating and/or singles category. I totally feel like a natural for it!! But of course, EVERYONE thinks their opinion is the s**t, so haha I suppose I'm no different!! =P

I'm generally just super bubbly, goofy, dorky, all-around the kind of girl who just loves life, loves to stop and smell the daisies and roses, and just be happy in general. Being mad or depressed takes WAY too much energy, and it's totally not fun, and I'm super sensitive and SO not tough, so why stay pissed off and fight with people?? Getting along and having fun is SO much sicker!!!!!!

PEACE AND XBOX360 FTW!!!!!!!!!!!

And this is my favorite smiley face: ^.^


Comments

[send message]

Posted 9 Years Ago


'I generally live in a blond moment' lmfao oh man, that cracked me up. I can personally atest to how you're feeling, it's an everyday occurance :)

[send message]

Posted 9 Years Ago


haha thank you...yes i am just a baby boy...and no plans this year.

[send message]

Posted 9 Years Ago


hey hope you had a good christmas and new yrs:)

[send message]

Posted 9 Years Ago


Hi Bunnie how was your christmas? did you and your little girl receive everything you wanted from Santa (alias your other half?)
I am still pogged after all i ate on christmas day will have to get my ski's out and head for the piste for my slalom trials.Lol :-)

[send message]

Posted 9 Years Ago


haha.

and whys that? you're very good looking.

[send message]

Posted 9 Years Ago


I hope you have a merry Christmas!!!

[send message]

Posted 9 Years Ago



[send message]

Posted 9 Years Ago


snowman Pictures, Images and Photos

[send message]

Posted 9 Years Ago


hey girl how are you?

[send message]

Posted 9 Years Ago


Morning :] You're welcome...thanks for accepting