F$%^ Your "like" page

F$%^ Your "like" page

A Poem by Crazy Cat Man
"

A poem about self absorbed actresses, actors, musicians, etc. Who are not really interested in getting to know you or like you. They just want you to like their 'like' Facebook page.

"
F**k Your Like Page

You were just on stage
and your band just played
I thought it was ok
Then you give out your card
I put it where the others are
Straight in the trashcan
Cuz I don't give a damn
I'm just trying to be friendly
I thought you wanted to talk to me
Instead you try to push your CD
I don't want it. I'm sure it's crappy
Fine I'll buy it and use it as a coaster
You no talent m**********r
F**k your music
It makes me sick
You're just another cute chick
On the guitar
But it makes me want to barf
F**k your comedy
You're really not that funny
Your jokes are lame
It's really all the same
F**k your acting page
I don't want to see your plays
Or your boring movies
It's going straight to DVD
You wont be a star you see
F**k your poetry
You're not the next Maya Angelou
I know why the cagebird sings
It sings your poems are s**t
I try to be nice
I thought you were too
But you don't care about me
I'm just another number
To click "Like" on your like page
I wish there was a button
So I can click "F**k Your Like page"



© 2013 Crazy Cat Man



My Review

Would you like to review this Poem?
Login | Register




Reviews

I thought this poem was quite amusing and funny, but my boyfriend found it to be very sad. Anyway good read.

Posted 4 Years Ago


Haha good rant....enjoyed! Facebook...nuff said.

Posted 4 Years Ago


hehe, you never disappoint CatMan, well done :) plenty of chuckles from this chick

Posted 4 Years Ago


Crazy Cat Man

4 Years Ago

Will u like my ''like'' page :)
Katie Flores

4 Years Ago

nope, you have now lost a fan :)
I liked it....hahaha im funny...but no man great poem alot of honesty here

Posted 4 Years Ago


Too Funny. Great job Cat man

Posted 4 Years Ago


[send message][befriend] Subscribe
*
I find brilliance in this poem...I truly enjoyed the social commentary and satire of it...great stuff.

Posted 4 Years Ago



Request Read Request
Add to Library My Library
Subscribe Subscribe


Stats

598 Views
7 Reviews
Rating
Added on August 21, 2013
Last Updated on August 21, 2013
Tags: facebook, like, actress, self absorbed

Author

Crazy Cat Man
Crazy Cat Man

New York, NY



About
these are my favorite poems that I have done Letter To Keira KnightleyA Poem by The Reviewer Everybody's CrazyA Poem by The Reviewer Cradle Of Filth - Lilith Immaculate Dimmu Borgir - Ga.. more..

Writing
Racism Racism

A Poem by Crazy Cat Man



Related Writing

People who liked this story also liked..