Greatist Fear

Greatist Fear

A Poem by Harley (arbiter)
"

Thanks for the name sugestion afra!

"
yeah i think im losing my touch. my poems arent really that good as some of my older ones. eh idk but yeah this one means alot to me

© 2012 Harley (arbiter)


Author's Note

Harley (arbiter)
She likes the bad boys
And ones coming

When he gets here
My love will mean nothing

Ill be just a friend again
And she'll be with him

And it'll hurt
To watch that film

But no matter what I do
I couldn't get her back

No matter how much I try
I will always lack

That one trait
She wants more

Ill always be standing
Outside the door

So I pray to god
He doesn't get here

Because losing her
Is my greatist fear

My Review

Would you like to review this Poem?
Login | Register




Reviews

wow, it is truly remarkable. i l love thte emotion, you always know how to fit your emotions into say the words. Its amazing. :D

Posted 8 Years Ago


So emotional, so perfect. I totally love it! 100/100.

Posted 8 Years Ago


Aw:( its so painful...
great write tho^_^
~Dreamer!

Posted 8 Years Ago


Feeling the Pain

Stunning! ^-.-^

This review was written for a previous version of this writing

Posted 8 Years Ago


okay, awesome poem! Emotions can be felt by the reader. Name...
1. Losing Her
2. Outside the Door Again
3. If He Gets Here...

I'm not good at these!!! :P but awesome poem, and I hope things go well :)

This review was written for a previous version of this writing

Posted 8 Years Ago


I can really feel the emotion behind the poem. The hurt, the pain. You convey feelings extremely well but the fact that your grammar needs improvement really bothers the flow of it.
Apostrophes should be your best friend. Aside from the grammar, you need to keep a firm hand on your present/past/future tenses. For example: "And it'll hurt" = Future. "She likes the bad boys And ones coming" = Present. "I couldn't get her back" = Past.
I know it's easy to lose track, especially during writing but make sure to always revise and edit your work. Keep writing. You're a great poet.

75/100
Cheers.

This review was written for a previous version of this writing

Posted 8 Years Ago


"Fear Stitched In Fate".... "Fate Stitched In Fear".... idk... I'm tired.. and horrible at this.. lol

Really like the poem! Give yourself a little more credit. :)

This review was written for a previous version of this writing

Posted 8 Years Ago


Harley (arbiter)

8 Years Ago

Thanks though! Every suggestion helps. Lol. And eh
This is amazing! I love it!
I like the rhythm and flow of words.
Remarkable work ^_^
100/100

This review was written for a previous version of this writing

Posted 8 Years Ago


Harley (arbiter)

8 Years Ago

Thanks
Great poem, I love the lines " And it'll hurt to watch that film". Great flow as well. As for a name maybe "my beautiful mirage" really not sure though.

This review was written for a previous version of this writing

Posted 8 Years Ago


Harley (arbiter)

8 Years Ago

Thanks! I'm writing down all suggestions for consideration. Thanks again
This is a really sad yet sweet poem, I don't think you need to worry, this was extremely good :)

This review was written for a previous version of this writing

Posted 8 Years Ago


Forgotten

8 Years Ago

Oh also how about 'A fear Sincere' just a suggestion.
Harley (arbiter)

8 Years Ago

I'm writing down all the suggestions. Thanks! And for the review

First Page first
Previous Page prev
1
Request Read Request
Add to Library My Library
Subscribe Subscribe


Stats

363 Views
12 Reviews
Rating
Added on August 16, 2012
Last Updated on August 17, 2012

Author

Harley (arbiter)
Harley (arbiter)

the age of classic rock , AR



About
I am different. I am the unforgiven. I was born october 1997. I just write because I want to express my feelings in more ways than music and art. I'm just a guy trying to get out of the rain and sur.. more..

Writing

Related Writing

People who liked this story also liked..