Norske forfattere : Forum : Velkommen til gruppen :)


Velkommen til gruppen :)

10 Years Ago


Hva slags forfattere er dere, hva ønsker dere å oppnå og hva er deres sterkeste/svakeste side når det kommer til å skrive?

Re: Velkommen til gruppen :)

10 Years Ago


Eg er hovedsaklig Fantasi "orientert" og ønske forsovet og bli gjenkjent som en forfatter, boken eg holde på å skriver har mangen forskjellige sider og eg allerede plannlegge både spinn-offs, en sequal og prequal for den slags skyld, som eg glede meg veldigt til. Angående svake sider, hvis du lese gjennom skrivingen min, så er det nok litt rettskriving of grammatik.(både norsk og engelsk)

Re: Velkommen til gruppen :)

10 Years Ago


For det meste poesi og lyrikk. :) Har noen bok-ideer, men trenger mye selvtillit til å skrive de ferdig! :D Min svake side innen, ikke bare skriving, men alt egentlig, er mangel på selvtillit og at jeg har mange ideer men aldri skriver de ferdig, jeg trenger nok litt coaching. :-)

Re: Velkommen til gruppen :)

10 Years Ago


Så koselig!:D

Jeg skriver for det meste fantasy og sci.fi, men har prøvd å skrive litt av alt, men med varierende resultat...
Jeg vet jeg sliter med masse forskjellig, bla. at jeg skifter mellom fortid og nåtid når jeg skriver. Pinelig er bare fornavnet!

Drømmen er jo å gi ut bok, men tror nok veien dit er lang.

Re: Velkommen til gruppen :)

10 Years Ago


Vi får alle hjelpe hverandre så godt det lar seg gjøre med bokdrømmen :)

Re: Velkommen til gruppen :)

10 Years Ago


Jeg pleide og skrive dikt men jeg må innrømme at jeg falt mer for 'Epic-Fantasy' Bøker som Ringenes herre og A game of thrones hjalp med og sette meg i mitt rette element.

Jeg håper og få tilbakemeldinger på 'The Ancient Tales: Dragonchild som er en norsk Epic-Fantasy bok jeg holder på med for øyeblikket. :-)