Poetry Reviewing
Forum
Reviewing
Reviewing14 Years AgoSo, if you join this group, I beleive you will want reviews! Right?
So, now, tell us what poem you have and you need reviews in it! thanks |
|
Re: Reviewing14 Years AgoHi! I posted Bye:Forever.
|
|
Re: Reviewing14 Years AgoI'd love to have my more recent works reviewed! :)
|
|
Re: Reviewing14 Years AgoHi, I posted This Is The Day. Please read and tell me what you think!!
|
|
Re: Reviewing14 Years AgoPlease review In Between Worlds.
|
|
Re: Reviewing14 Years AgoI would really enjoy some reviews on anything, really it doesnt matter. Feedback is like food to me.
|
|
Re: Reviewing14 Years AgoI would be gratfull for reviews on any of my poetry, but if you could please pay a visit to some of my newer, unreviewed, work I would be thrilled :)
|
|
Re: Reviewing14 Years Agomy poems are just anything that I bielieve to be true or that comes from within my heart
Never
Writing keeps the dream alive
|
|
Re: Reviewing14 Years AgoOf course, all of the poems need Special Review..!!!
|
|
Re: Reviewing14 Years AgoI need a review or a few review of my book, aparted
|
|
|
|
Re: Reviewing14 Years AgoI would really appreciate reviews and criticism on the book I just added, Hourglass. Thanks in advance if you could help me out in any way.
|
|
Re: Reviewing14 Years AgoI posted a few, but if you could review "In The Sheltering Sky" that'd be great.
|
|
Re: Reviewing13 Years AgoHearts Pain
|
|
Re: Reviewing9 Years AgoI would love to have some feedback on any of my poems. I would especially appreciate some honest commentary on "Can You Hear Me Now, God?". Thank you, guys!
|