Jacqueline

Jacqueline

"

I'm new

"
NY
Offline Offline

* * * *
Send Message Send Message
Invite to Groups Invite to Groups
Add to Friends Add to Friends
Subscribe Subscribe
Block Writer Block Writer




Comments

[send message]

Posted 10 Years Ago


happened 31 minutes according to my notifications lol
bout time, eh? lol


[send message]

Posted 10 Years Ago


Congrats on making "top writer" ;)

[send message]

Posted 10 Years Ago


yeah we should, long time no talk
i'll talk to you when you are online on yahoo, well if you ever get online
...

[send message]

Posted 10 Years Ago


Hello! And yes! ;]
Thank -you- for the review, also. ^^ Do you like it? I'm... okay with it. Something is missing ...or something... though. lmao
Hmm... it feels incomplete.
I'm writing another one. XD And this one is just... hilarious. And really Jewish. Haha.
...

[send message]

Posted 10 Years Ago


F*cking AWESOME! :]
There are a ton of people interested (14, I think--and about 7 showed up!) and all the people today were really good writers! ^^
Everyone's all excited, Nelson's cool with everything, like she said that she's just going to let us run the club ("student-run") and she's okay with writings that aren't exactly "school-appropriate". Haha. XD
Everyone's also on board with making a book of our writings and poetry slams and meeting in a cafe maybe one or two Saturdays a month!

It's just AWESOME! :] Hehe.

[send message]

Posted 10 Years Ago


haha yes it unfortunately is!

[send message]

Posted 10 Years Ago


ha... well.. the story is finished

i just can't decide if i want people to see it haha

it's kind of lame..

[send message]

Posted 11 Years Ago


Hi Jacqueline,
Thank you for the great review!
I really appreciate your valuable time
as well as the kind thoughts.
Take Care, Mike

[send message]

Posted 11 Years Ago


....Then he felt quite ashamed, and hid his head under his wing; for he did not know what to do, he was so happy, and yet not at all proud. He had been persecuted and despised for his ugliness, and now he heard them say he was the most beautiful of all the birds. Even the elder-tree bent down its bows into the water before him, and the sun shone warm and bright. He would never became vain or conceited, and would always remembered how it felt to be despised and teased, and he was very sorry for all the creatures who are so treated merely because they are different from those around them. Then he rustled his feathers, curved his slender neck, and cried joyfully, from the depths of his heart, �I never dreamed of such happiness as this, while I was an ugly duckling.�

Hans Christian Andersen
The Ugly Duckling, 1844