Lyrico

Lyrico

A Chapter by christine zapanta andes




I wanna rock out
slammin' chords with endless rhymes
wrecking in my veins.


© 2012 christine zapanta andes


My Review

Would you like to review this Chapter?
Login | Register




Reviews

[send message][befriend] Subscribe
kc
then do it don't write

Posted 7 Years Ago


RaspberryBullets

7 Years Ago

It's his way of expressing, I'm sure you have your own ways as well. Don't criticize other people's .. read more
Nice haiku, a great deal of feeling!! You said what you needed to say and it was great. It make me want to pump up my music right now lol. Great job!

Posted 7 Years Ago


christine zapanta andes

7 Years Ago

haha
thanks
=]
Cool. :) Even though it's short it has a lot of feelings.

Posted 7 Years Ago


Awesome. (:

Posted 7 Years Ago


Lots of passion in a few words....Senyru isn't it?

Posted 7 Years Ago


This comment has been deleted by the poster.
christine zapanta andes

7 Years Ago

hm yeah
thanks
=]
very expressive poem..

you rock!! :)

Posted 7 Years Ago


christine zapanta andes

7 Years Ago

salamat dan
=]
dan nacario

7 Years Ago

you're welcome..
[send message][befriend] Subscribe
Pax
you rock, let everything out through music is a good release.

Posted 7 Years Ago


christine zapanta andes

7 Years Ago

thanks Willy
=]
hmmm. it seems you want to release something out of your system...a negative emotion perhaps?

Posted 7 Years Ago


christine zapanta andes

7 Years Ago

yes Gene it's phatetic
=]
play on, guitar.

Posted 7 Years Ago


christine zapanta andes

7 Years Ago

haha
I love that
=]
This was really good. Simple and yet has the power of the five stanza poem. Good job

Posted 7 Years Ago


christine zapanta andes

7 Years Ago

thank you Layla
=]

First Page first
Previous Page prev
1
Request Read Request
Add to Library My Library
Subscribe Subscribe


Stats

643 Views
21 Reviews
Rating
Added on July 12, 2012
Last Updated on July 13, 2012


Author

christine zapanta andes
christine zapanta andes

[email protected]



About
as you decided to look at this profile you are actually opening a psychoelectromagnetic world of music. Any information that your intellectual curiousity desires to know just hit the mes.. more..

Writing

Related Writing

People who liked this story also liked..