Just sayin'...

Just sayin'...

A Poem by Frieda P
"

having a little fun scribble after all the heavy stuff

"

My marriage is over, kids are grown
seen death, addiction, abuse & affliction
no doubt, if not for poetry & Leonard Cohen,
                 I'd be effing bat shyte crazy





There is a crack in everything, that's how the light gets in.

Leonard Cohen






© 2014 Frieda P



Author's Note

Frieda P

My Review

Would you like to review this Poem?
Login | Register




Featured Review

No 'bad review' here Mrs.R, I'd be giggling like a schoolgirl if I were not sitting in my mother's living room...you know I absolutely adore this...I wish I had a quote to counter with but I'm still languishing in what you've offered here...the kind of cool, what more can one say? ;)

Posted 3 Years Ago


1 of 1 people found this review constructive.

kublakhan27

3 Years Ago

Haha I'll be toasting you again before too long love, and not with 'Darkness' ;)
Frieda P

3 Years Ago

Oi, you did it again! :)
kublakhan27

3 Years Ago

Haha I just have to go get some orange juice soon ;)



Reviews

This just made me smile
Then I read it again and kinda chuckled.

Then I could imagine you pouring yourself a giant glass of your favorite vintage
Cranking up ROCK 107.5 OLDIES stripping off all your encumberances. ..
And dancing through the house naked.

Enjoyed this.....Trace

Posted 3 Years Ago


No 'bad review' here Mrs.R, I'd be giggling like a schoolgirl if I were not sitting in my mother's living room...you know I absolutely adore this...I wish I had a quote to counter with but I'm still languishing in what you've offered here...the kind of cool, what more can one say? ;)

Posted 3 Years Ago


1 of 1 people found this review constructive.

kublakhan27

3 Years Ago

Haha I'll be toasting you again before too long love, and not with 'Darkness' ;)
Frieda P

3 Years Ago

Oi, you did it again! :)
kublakhan27

3 Years Ago

Haha I just have to go get some orange juice soon ;)
That is just what makes Frieda. A rough ride only made her stronger and better than the best. So live it up girl and keep spreading the sunshine. You are much adored.

Posted 3 Years Ago


1 of 1 people found this review constructive.

Frieda P

3 Years Ago

Awh thanks for your kind words my sweet friend.
sounds like it's been a rough ride, Frieda. glad you found a lifeline in poetry and LC.
short but sweet. not so heavy as you said.
beautiful song (you have a great taste). love LC.

Posted 3 Years Ago


1 of 1 people found this review constructive.

Frieda P

3 Years Ago

I'm sure everyone has a tough story to tell, that just happens to be mine, thanks Woody. Love LC to.. read more
Uhhhhhh, last line. Yeah I'll just leave it alone. Have a nice day.

Posted 3 Years Ago


1 of 1 people found this review constructive.

Frieda P

3 Years Ago

Ha is that the Creeper pot calling out the kettle?!
Rob Santana

3 Years Ago

Hahaha, yup.
Hallelujah Frieda P
Music, wine, coffee and rhyme
it is my remedy (when measured right;)

got me listening to LC right now, I thank you for that:)

Posted 3 Years Ago


1 of 1 people found this review constructive.

Frieda P

3 Years Ago

Thanks Mark, jazz'd you enjoyed! :)
Hmmm, ah Frieda is that "bat shyte crazy " contagious?? .. just saying, BEWARE Frieda is in town. er.. i mean weren't you always .. i mean :-p
Hmmm LC says "have a nice lighted day" ... hehe xxoo
~~redzone

Posted 3 Years Ago


1 of 1 people found this review constructive.

Frieda P

3 Years Ago

Haha don't you start in on me too, Red already smacked me upside the head with that sweetie! ;) How.. read more
redzone

3 Years Ago

The sunshine state just whispered in my ear: "tell Frieda if she want you(me) to stop she will just .. read more
It is incredible how a single person's perspective can act as the lifeline that we need to get through those rough times... It is unfortunate that you had to go through what you did, but here you are all the same, so hopefully it wasn't all for the worse. Gotta let in some sunshine after all... I got a good chuckle from your last line, just imagining someone saying it with that particular accent. :)

Posted 3 Years Ago


1 of 1 people found this review constructive.

Nusquam Esse

3 Years Ago

but not the idea? Perhaps you would prefer Rocky Mountain Oysters?
Frieda P

3 Years Ago

Nah, that doesn't blow my skirt up. ....
Nusquam Esse

3 Years Ago

hahahahahha, great response ma'am! Hard to believe that people actually eat that stuff... >_>
Leonard Cohen....a brilliant man, but a tortured poet. Love his quotes...."Success is survival." and another is "Poetry is just the evidence of life. If your life is burning well, poetry is just the ash." Your life, dear Frieda, is burning well no matter what you think....your poetry is proof of that, Joisey! Lydi**


Posted 3 Years Ago


1 of 1 people found this review constructive.

Frieda P

3 Years Ago

I'm in love with LC, can you tell? ;)
Lydia

3 Years Ago

Just a tad! :)
Frieda P

3 Years Ago

I actually love the mature version muchly better. :)
Your just so cool Frieda, sorry to hear bout marriage and all the rest, you must be one strong woman and a genius with a pen.....or keyboard haha

Posted 3 Years Ago


1 of 1 people found this review constructive.

Frieda P

3 Years Ago

Don't be, the marriage was a teenage mistake, but I have my three sons, so it's all good, thanks so .. read more
R Smith

3 Years Ago

Glad to hear it :)

Request Read Request
Add to Library My Library
Subscribe Subscribe


Stats

1461 Views
37 Reviews
Rating
Shelved in 1 Library
Added on August 23, 2014
Last Updated on August 24, 2014

Author

Frieda P
Frieda P

NJ



About
If you want to know me, read my poetry, it's all in there. I am a mother of three sons (my finest moments) a sister, a survivor and a little bit crazy. I lost my beloved sister to suicide, so you'll.. more..

Writing

Related Writing

People who liked this story also liked..


Moving South Moving South

A Poem by MsJewel