The first mistake
A band of soldiers finds diplomacy in the dreg forest comes with consequences.
Advertise Here Advertise Here
Want to advertise here? Get started for as little as $5
Computer

Computer

A Chapter by Veronica

After dinner, I told my parents about Dawn, and they said that she could go to taekwondo with me tomorrow, I was overjoyed!

 

Then I went on the computer, hoping to tell someone about this.

 

I decided to go on RuneScape, as when I saw who was on my friends list, I was happy, then I got a message, from someone unexpected;

 

(Jason) From jnd290: Took u long enough....

(Nicole)To jnd290: U didn't tell me to get on....

From jnd290: U shoulda figured....

To jnd290: Well...what did ya wanna tell me?

From jnd290: To keep what I told u about how I like Dawn a secret.

To jnd290: ok

jnd290 has logged out

 

'Weird....' I thought, but then I saw someone on public chat say,

 

karatebiker1: Hey person, r u dead or something?

 

I laughed, and replied,

 

hunterz: Nope, I was just talking to a friend.

karatebiker1: Ok good, may I ask your name?

hunterz: Nicole

karatebiker1: Hmm....that's weird, I have a friend named Nicole, but, my name is Dawn.

 

I took a few seconds to contemplate that,

 

hunterz: You must be Dawn Maxwell, my next door neighbor!!!

 karatebiker1: :O Yeah, I am!!!!

 

I screamed in delight, and I saw her outside my window cheering.

 

hunterz: Add me.....oh great...w8 Jason again...

Karatebiker1 has logged in

jnd290 has logged in

From jnd290: Have u told anyone yet?

From karatebiker1: Who's Jason?

To jnd290: No, I haven't Jason.

To karatebiker1: The dude in the black swimshorts with the flames.

From karatebiker1: Oh yeah, the cute guy!!!

 

I smiled, thinking, 'They like each other!' but then I got sad, and started thinking about last summer.

 

Flashback:

 

It was a mid-August evening, and I had asked Jason if he could spare a few minutes because I needed to ask him something, so, as he went to me, he asked, "What did you want to ask me?"

 

I said, seeing his friends going off the diving boards and everytime asking if he done, "Well," I started, as I slid my hat down so he couldn't see my blush, "Why do you tease me?"

 

Then, what he said thrw me off, and made me surprised, because he knew what I was really asking, "Do you want to know if I like you?" (like as in crush)

 

I said, "How did you know?"

 

He didn't answer my question, but replied, "I don't like you that much, but I like you as a friend," after that, I figured he knew I was gonna cry so I said,

 

"I thought you hated me, I really did," then he replied,

 

"I just mess up with words alot," as I said,

 

"Well, I gotta go," as he said, "Well, that's gre-," he caught himself, knowing I was sad, and he said, "That's too bad," as he put his hand on my shoulder, and I walked and said, "Bye."

 

I noticed that I had some messages:

 

From jnd290: Good.

From karatebiker1: U there?

 

So I replied,

To karatebiker1: Sorry, I just had a flashback....

To jnd290: Well, do you plan to ask her out?

From karatebiker1: What?

To karatebiker1: I'll tell u l8r.

From jnd290: I'm afraid she won't like me back....

To jnd290: Oh c'mon, dude, I asked you out and I had the guts to tell you I liked u,and I figured u should too.

From karatebiker1: Ok, well gotta go, cya.

karatebiker1 has logged out.

From jnd290: Is that an insult?

To jnd290: No lol, I just wanted to tell you that. :P

From jnd290: Lol, well Ima go and do something.

To jnd290: Ok, byez.

jnd290 has logged out

 

Then I went off, thinking about what they both said.

 

 

 

 

 




© 2010 Veronica



Author's Note

Veronica
The RuneScape names are not real,at least not anyone that I know of,and the flashback is real,I just wanted to use it with Nicole's character since she reflects my personality.

My Review

Would you like to review this Chapter?
Login | Register




Reviews

i like this book so far. :) i want to read more!! hurry up with the next chapter!!! lol.

Posted 7 Years Ago



Request Read Request
Add to Library My Library
Subscribe Subscribe


Stats

325 Views
1 Review
Rating
Added on February 22, 2010
Last Updated on February 27, 2010
Tags: Computer, Flippy, Floppy, Summer


Author

Veronica
Veronica

IL



About
Hey!(: Well basically, my name's Veronica I'm 16 and I like many things. :P LONGEST MYSPACE SURVEY .: About you :.Name :VeronicaNickname :RoniEye color :BrownHair color :BrownFav color :Dark blueF.. more..

Writing
Dream 4-10-11 Dream 4-10-11

A Story by Veronica


Spring Spring

A Poem by Veronica